• トップ
  • ブログ
  • बच्चाहरूलाई जापानमा ल्याउने भरपर्दो तरीका

बच्चाहरूलाई जापानमा ल्याउने भरपर्दो तरीका

Reliable way to bring children to Japan

 Dependent Visa अध्यागमन नियन्त्रण ऐनको संलग्न तालिकामा परिभाषित गरिएको छ "दैनिक जीवनका गतिविधिहरू जो पति या पत्नीले बच्चालाई टेवा पुर् याउँछन्।" कुनै उमेर सीमा छैन। तसर्थ, यदि तपाईं बच्चाको रूपमा जापान भ्रमण गर्नुहुन्छ भने, तपाईं जापानमा बस्न सक्नुहुनेछ यदि तपाईं काका वा काकी हुनुहुन्छ भने पनि।

 जे होस्, समस्या "समर्थन प्राप्त गर्ने" हो। तपाईं बुबा वा आमा हुन सक्नुहुन्छ, तर तपाईंलाई मास्टरले समर्थन प्रदान गर्नुपर्नेछ जसले भिसामा काम गर्दछ, जस्तैBusines VisaवाSpecialist in Humanities/International Services Visa, Skilled Lavor Visa।

 धेरै मानिसहरू आफ्ना बच्चाहरूलाई उनीहरूको देशबाट ल्याउन चाहन्छन्। मसँग हरेक दिन मसँग कुरा गर्ने धेरै व्यक्तिहरू छन्। तथापि, अब, टोकियो अध्यागमन ब्यूरोले जापानमा अनिवार्य शिक्षा पूरा गरेका उमेरका बच्चाहरूको लागि प्रमाणपत्र प्रमाणपत्र जारी गर्दैन। मैले आकस्मिक शुल्क पाउँदिन, त्यसैले म कडा परिश्रम गर्दछु।

 हिजो, मैले एउटा अनुसन्धान गरेको थिएँ कि म नेपालबाट सोह्र वर्षको बच्चालाई कल गर्न चाहन्छु। मैले उनलाई हार मान्न राजी गरेँ। तर म प्रायः सुन्छु कि तल बाह्र वर्षको बच्चा छ। तर म तलको बच्चा कल गर्दिन। मैले हल्का हप्काएँ। यो गैरकानुनी होईन, तर मँ चाहान्छु तपाईले आप्रवासन नियन्त्रण नीतिको उद्देश्य बुझ्नु भएको छ। अर्को शब्दहरूमा, "समर्थन गर्नुहोस्।" तपाइँ साँच्चिकै समर्थन गर्नुपर्दछ, यो एक आंशिक कार्य नभए पनि।

 जे भए पनि, यदि तपाईं जापानमा आफ्ना बच्चाहरूसँग बस्न चाहानुहुन्छ, म तपाईंलाई चाहन्छु उनीहरूलाई पन्ध्र वर्ष नपुगुञ्जेल, जब सम्म तिनीहरू दस बर्षको नभए पनि सम्भवतः तीन बर्ष उमेर सम्म बोलाउनु पर्छ। यदि तपाइँ तीन बर्षको उमेर मा कल, तपाईं चाँडै जापानी सिक्न र सार्वजनिक प्राथमिक स्कूल जान सक्नुहुन्छ। विद्यालयमा कुनै असुविधा छैन।

 यस विषयको बारेमा म भन्न चाहेको धेरै कुराहरू छन्। जे भए पनि, यदि तपाईं आफ्ना बच्चाहरूलाई जापानमा आमन्त्रित गर्न चाहानुहुन्छ, म यसलाई सक्दो चाँडो गर्नेछु। म यो भावना बुझ्छु कि तपाईंले आफ्नो देशमा अनिवार्य शिक्षा प्राप्त गर्नुभयो, तर कृपया जापानमा सँगै बस्न छोड्नुहोस्। यसले आप्रवासन नियन्त्रण ऐनमा तोकिएको "समर्थन दायित्व" लाई उल्ल.्घन गर्न सक्दछ। तिमीले बुझ्यौं।



 Dependent Visa is defined in the Attached Table of the Immigration Control Act as "daily activities as a spouse or child receiving support." There is no age limit. So if you come to Japan as a child, you will be able to stay in Japan even if you become an uncle or aunt.

 However, the problem is "receiving support." You can be father or mother, but you have to be supported by the master who works on a visa, such as Busines Visa or Specialist in Humanities/International Services Visa, Skilled Lavor Visa.

 There are many people who want to call their children from their home countries. I also have consultations from many people every day. Now, however, the Tokyo Immigration Bureau does not issue a Certificate of Certification for Children of Age who have completed compulsory education in Japan. I don't get a contingent fee, so I work hard.

 Yesterday, I was asked to call my sixteen-year-old son from Nepal. I persuaded him to give up. However, I often hear that there is a twelve-year-old boy below. But I don't call the child below. I had a light scolding. It is not illegal, but I want you to understand the intention of the immigration control policy. In other words, "support." You have to be genuinely supported, even if it is not a part-time job.

 Anyway, if you want to live in Japan with your children, I would like you to call them until they are fifteen, no, until they are ten, or if possible, three years old. By age three, you can learn Japanese quickly and go to public elementary schools. It doesn't bother the school either.

 There are a lot of things to say about this topic. Anyway, if you want to call your child to Japan, quickly. I understand how you feel after you let me have a compulsory education in your home country, but then please give up living together in Japan. This may violate the "support obligation" stipulated in the Immigration Control Act. You understand.


 Dependent Visaは「扶養を受ける配偶者又は子として行う日常的な活動」と入管法別表で定められています。年齢制限はありません。ですから子どもとして来日する場合、おじさん、おばさんになっても日本に滞在できるということになります。

 しかし問題は「扶養を受ける」という部分です。父親でも母親でもいいですが、Busines VisaやSpecialist in Humanities/International Services Visa、Skilled Lavor Visaなどといったビザで働く主計者の扶養を受けねばならないのです。